reklama

Si

....také menšie ďakujem! :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Si každý deň moja posledná cigareta

Si moja závislosť od života

Si mojím večným strachom zo samoty

Si svetlo, čo vyvádza ma z temnoty

Si môj úsmev, si môj žiaľ

Si moje slzy, si môj raj

Si jediný kto vie, že občas plačem

Si ten, kto predstavil mi šťastie

Si moja posledná šanca a prvá príležitosť

Si ako droga, nikdy Ťa nebudem mať dosť!

Michaela Mrvová

Michaela Mrvová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem lentilky, život a všetkých mojich anjelikov!! :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu