reklama

Ľútosť

Často robím chyby... Tu je moje: Prepáč!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už len posledné horiace listy sa držia na strome.

Sedím pod ním a snažím sa tváriť nevinne.

Mám strach priznať si chyby-musela by som prijať trest...

A ja už viac bolesti a smútku naozaj nedokážem zniesť!

Viem, urobila som veľa hlúpostí, veď sa na ne nedá zabudnúť.

Prečo ich bolo toľko, si sama často neviem spomenúť.

Možno som mala trpieť za všetko zlé, čo som kedy urobila,

vybiť klinom tú istú bolesť, čo som komusi spôsobila.

No možno mi mali len čosi pripomenúť, pred niečím ma vystríhať:

Je ľahké nenávidieť, no umením je odpúšťať...

Michaela Mrvová

Michaela Mrvová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem lentilky, život a všetkých mojich anjelikov!! :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu