reklama

Čo chceš?!

(...niekedy by bolo možno vhodnejšie: Čo chcem ja?!)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Opäť sme raz boli sami.

Ďalších pár minút len o nás dvoch.

Dotýkali sme sa kolenami,

no ty si bol zahĺbený do domácich úloh.

Hľadala som tvoj pohľad, veď

očami vraj poviem všetko.

Nevrátila sa však ku mne odpoveď,

či má ma rád aspoň niekto.

Skúšala som aj letmé úsmevy,

čo azda odomkli by bránu milencov.

A ty si stále hryzieš do pery

nad tretiou mocninou?!

Tak prezraď, ako ukázať,

že milujem tvoje oči?

Povedz mi, ako dokázať,

že si to ty, o kom snívam v noci?

Je to, čo chceš, úprimnosť?

Mám ti to povedať priamo,

kľačiac pred tebou?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobre, skúsim. Aj tak mám už dosť

tejto hry plnej inotajov.

Podídem k tebe a zašepkám, koľko pre mňa znamenáš.

Ako sa trasiem, už len keď hľadíš mojím smerom.

Aká som šťastná, keď sa nám občas stretnú kolená

a roztápam sa, keď začujem tvoje meno...

Michaela Mrvová

Michaela Mrvová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem lentilky, život a všetkých mojich anjelikov!! :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu